Salı, Ocak 05, 2016

Samsung Galaxy J2 J200F Root Yapma & Twrp Recovery Yükleme

samsung galaxy J200f  root yapma
samsung galaxy J200f twrp recovery yükleme
samsung galaxy J2 root yapma


samsung j2 ile ilgili görsel sonucu


İşleme başlamadan önce telefondan usb hata ayklama modunu aktif etmemiz gerekir. 

Bunun için ayarlar-telefon hakkında-derleme numarasına geliştirici oldunuz bildirimi gelene 

kadar tıklıyoruz. Ve geliştirici seçeneğinden usb hata ayıklama kutucuğunu işaretliyoruz.

twrp recovery yükleme işleminden önce indirmeniz gereken dosyalar ;

1- samsung galaxy J2 j200f model için root ve recovery  Burdan İndir

2- samsung galaxy J2 usb driver  Burdan İndir   (pc ye kurun)

3- odin programı Burdan İndir    (pc ye kurun)

İndirdiğiniz root ve twrp recovery dosyalarını telefonun hafızasına atın.

Telefonu kapatıp , ses kısma-menü tuşu-açma kapama tuşuna basıp warning 

modunda açıyoruz.Sonra sadece açma tuşuna bir kez basıp download moduna 

geçiyoruz. Odin programını çalıştırıp telefonumuzu usb kablo ile pc ye bağlıyoruz

                                 


Zip içinden çıkardığımız twrp.tar (bunu rardan çıkarmayın) dosyasını AP/PDA yazan 

yerden tanımlıyoruz. yukarıda ki resimde olduğu gibi gerekli kutucukları işaretliyoruz. Ve 

aşağıdaki Start tuşuna basıp yüklemeyi başlatıyoruz. PASS yazısını gördükten sonra wipe 

data factory reset diyip telefonu resetliyoruz. Ve işlemi tamamlıyoruz.


samsung galaxy J200f  root yapma

Yukarıda indirdiğimiz rar dosyasının içinde root dosyası mevcut bunu da telefonun 

hafızasına atın.Tekrar telefonu kapatıp ses açma+güç+home tuşlarına beraber basılı tutun 

samsung yazısını görünce tüm tuşları bırakın.Ve recovery modunda açın.Install yazan 

yerden supersu.zip dosyasını seçin ve onay için tuşu sağdan sola sürükleyin.Kısa süre 

sonra samsung j2 root yapma işleminiz tamamlanacaktır.

NOT: İşlemler sırasında oluşabilecek hasardan sorumlu değilim. Ve bu işlemlerin ardından 

garantinin biteceğini hatırlatırım.

17 yorum :

  1. admın ben kaç yerden buldum denedim ama bi türlü olmuyor herşeyi yaptıktan sonra odin ID:Com kısmı 13 oluyor başlatıyorum ve fail veriyor yardım edebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Root dosyasını veya twrp recovery dosyasını ap/pda yazan yerden seçiyor musun?

      Sil
    2. Aynen admin bende ole yapıyorum 13 oluyo dediğin gibi yaptım aynısı dowland modda pass veriyo

      Sil
    3. ÇOK UZUN ZAMAN OLMUŞ AMA BELKİ AYNI HATAYI ALANLAR VARSA ÇÖZÜMÜ DURSUN BURDA. BAZI ARKADAŞLA OEM KİLİDİNİ AÇMADIĞI İÇİN FAİLED VERİYOR. USB HATA AYIKLAMA AÇ. OEM KİLİDİNİ AÇ. SONRA TEKRAR DENE

      Sil
  2. Çünkü frp lock engeli var smartvtools programini bilgisayara indirip telefonu takip frp yi resetleyin

    YanıtlaSil
  3. bn de android system recovery 3e açılıyor ordan nasıl install super i sececeğim acil yardım pls

    YanıtlaSil
  4. ses açma power tuşlarına basınca sistem güncelleme felan diyor sonra android system recovery 3e açıyor ama burdan nasıl supersuyu instal edeceğim anlamadım manuel modda dokunma yok menude
    menu şu şekilde
    reboot system now
    apply update from ABD
    apply update from external storage
    apply update from cache
    wipe date/factory reset
    wipe cache partition
    reboot to bootloader
    power down
    view recovery logs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Burayı Anlıyamadım Dowloand Bölümdeyiz Telefonu Orda Nasıl Wipe Yapıcaz + Odin Yükleme Yaptıktan Sonra Telefon Reset Atar.?
      PASS yazısını gördükten sonra wipe

      data factory reset diyip telefonu resetliyoruz. Ve işlemi tamamlıyoruz.

      Sil
    2. kominasyonu doğru yapamıyosundur. ses açma+güç+home tuşlarına beraber basılı tutup samsung yazısını görünce tuşları bırakman gerekiyor .açılan sayfada 2. sırada ınstall zip from sdcard yazar buradan supersu.zip dosyasını seçmen ve onay için butonu sağdan sola sürüklemen gerekiyor.

      YanıtlaSil

      Sil
  5. Ben twpr yi yükledim ama ses açma + home + güç tuşlarına basılı tuttuğumda normal stock recovery mod açıldı. Neden yüklediğim recovery mod açlmadı acill bilgi lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yükleme yaparken odideauto reboot seçeneğinde ki tik işaretini kaldırmaız gerekiyor. yükleme işlemi bitince bataryayı söküp takmanız ve kapalı şekildekombinasyonu yapıp recoverye girmeniz gerekiyor.

      Sil
    2. bu alemde teksin okadar sayfa gezdim en anlamlısı senin yazın sonsuz teşekkürler

      Sil
  6. kardşim sen bunu verdinde fail diyor yanıt vermiyor

    YanıtlaSil
  7. YARDIM..! Ben de ses kısma+home+power tuşlarına bastıktan sonra açılan bölümde kalıyorum. Açılırken "Sistem güncellemesi yükleniyor" diyo sonra "Komut yok!" Diyor. Telefonun kendi recovery bölümü açılıyor, reboot falan yazıyor. Ne yapıcam?! YARDIM?!?!

    YanıtlaSil
  8. YARDIM..! Ben de ses kısma+home+power tuşlarına bastıktan sonra açılan bölümde kalıyorum. Açılırken "Sistem güncellemesi yükleniyor" diyo sonra "Komut yok!" Diyor. Telefonun kendi recovery bölümü açılıyor, reboot falan yazıyor. Ne yapıcam?! YARDIM?!?!

    YanıtlaSil
  9. YARDIM..!!
    Ben işlemleri aynen yapıyorum. Hiç sorun çıkmıyor. Odin ile işlem bitince (sorun çıkmıyor) pass yazıyor telefon reset atıyor. Açılınca ben kapatıp, ses kısma+home+power tuşlarına basıyor ama twrp bölümü açılmıyor. "Sistem güncellemesi yükleniyor" diyor sonra "Komut yok" diyor. Telefonun kendi recovery bölümü açılıyor. Reboot falan.
    Ne yapıcam?!?!?.... YARDIM??!!?!

    YanıtlaSil
  10. AÇMA TUSU DEĞİL SES AÇMA TUSU ELLAM

    YanıtlaSil